تحقیق در مورد كوسه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد كوسه

تحقیق در مورد كوسه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن .doc : کوسه مقدمه کوسه ماهی‌ها (sharks) ، سفره ماهی‌ها یا چارگوش ماهی‌ها (Rays) و شیمرا (Chimaera) متعلق به رده ماهیهای غضروفی هستند. پست‌ترین مهره‌داران زنده‌ای هستند که مهره‌های کامل و جداگانه ، آرواره‌های متحرک و ضمایم جفت دارند، همه آنها شکاری هستند و بطور کلی در اقیانوسها بسر ...


  • 10 چیزی که باید در مورد ___ه ها بدانید(ترجمه)

    persianpet.org/forum/thread35602.html

    1/15/2010 · 10 چیزی که باید در مورد ___ه ها بدانید(ترجمه) This is a discussion on 10 چیزی که باید در مورد ___ه ها بدانید(ترجمه) within the جانور شناسی forums, part of the زیست شناسی category; 1.___ه ها در اقیانوس ها و دریاهای گرم زندگی می کنند.آن ها نوعی از ماهی هستند.

  • همه چیز درباره کوسه ماهی - موجودات زنده

    mojoodatezende.parsiblog.com/Posts/31/همه+چيز+درباره...

    در تابستان به سمت شمال و آبهای سردتر حرکت می کنند که این عملکرد مشابه کوسه های دیگر نیست، آنها اغلب در دسته های بزرگ مهاجرت می کنند و در آبهای گرم تمام اقیانوس ها دیده می شوند[1].

  • حقایقی ناگفته در مورد ___ه ها

    persianpet.org/forum/thread83599.html

    7/30/2011 · حقایقی ناگفته در مورد ___ه ها. This is a discussion on حقایقی ناگفته در مورد ___ه ها within the ارشیو forums, part of the تالار حمایت از حقوق حیوانات category; ___ه ها نوعی ماهی هستند که از چهارصد میلیون سال پیش به این سو در کره زمین وجود دارند.در دنیا ...

  • پاورپوینت پروژه روستاي كوسه بوكان|pl17053

    pl17053.gf1.ir

    فایل قابل دانلود مورد نظر در مورد پاورپوینت پروژه روستاي كوسه بوكان می باشد که پس از مطالعه می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

  • حقایقی درباره کوسه ها - taknaz.net

    www.taknaz.net/news_detail_10352.html

    در جریان آن جنگ یک رزمناو در اقیانوس آرام مورد اصابت اژدرهای ژاپنی قرار گرفت و حال غرق شدن بود .

  • تحقیق درمورد تغذیه سالم - iranarticles.com

    www.iranarticles.com/index.php/تحقيق-دانش-آموزي-و...

    در الگوی هرم تغذیه بر خوردن غذاهای متنوع و گوناگون تأکید شده تا بدن تمامی مواد مغذی مورد نیاز خودرا دریافت نموده و در عین حال مقدار کالری دریافتی وزن بدن در حد مطلوب باشد.هرم تغذیه دارای چهار ...

  • ماهی ها چگونه جانورانی هستند؟ - جانوران - علم را با لذت ...

    www.020.ir/جانوران/ماهی-ها-چگونه-جانورانی...

    020 سایت علمی، فرهنگی و هنری است. هدف ما در 020 این است که مطالب علمی و آموزشی را با شیوه های آموزشی روز دنیا همراه کنیم تا خواندن آنها لذت بخش باشد.

  • پژوهش دبستان شهیده شهین مردوخی - جانوران مهره دار از ...

    ddshahed86.blogfa.com/post/26

    ماهي هايي كه به صورت غير زنده در موزه نگهداري مي شوند بيشتر دريايي و از هر دو گروه ماهي هاي غضروفي و استخواني هستند و شامل سفره ماهي ها ، بادكنك ماهي ها و انواع كوسه ماهي ها مي شوند.

  • تحقیق در مورد اثرات رسانه ها

    iranarticles.com/index.php/...

    در سال هاي اول، زمان متوسطي که يک کودک صرف تماشاي تلويزيون مي کند، دو ساعت در روز است که اين زمان در سال ششم و هفتم به سه تا چهار ساعت مي رسد و به تدريج در سال هاي دبيرستان کاهش مي يابد.

  • فواید گوشت و مضرات گوشت - آکا

    www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/10081.html

    در این مدت به ازای هر 100 مورد مرگ در جمعیت عمومی، 59 مورد مرگ در این گروه مشاهده شد. البته این تحقیق نشان داد که قطع کامل مصرف گوشت هم کار عاقلانه‌ای نیست.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: